Forum www.moto-live.forum.pl Strona Główna

FAQ Szukaj Użytkownicy Grupy Rejestracja Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zaloguj
 
Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu  Forum www.moto-live.forum.pl Strona Główna » Forumowa encyklopedia o wszystim co związane z Rometami / Motorowery
Autor Wiadomość
Matinek
Administrator



Dołączył: 03 Sty 2015
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Łowicz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 19:09, 09 Sty 2015

Romet 50-T-1 - Zakłady Rowerowe Predom-Romet wyprodukowały w 1976 roku zupełnie nowy motorower dwuosobowy pod nazwą 50-T-1. Motorower ten stwarzał możliwość komfortowej jazdy w dwie osoby, ze średnią prędkością ok. 50 km/h. Wyposażony był w nowy silnik 019 o mocy 2,5Km (1,84kW), z 3 biegową skrzynią. Przez pierwsze lata produkcji, wychodziły z zabudowanym przodem z klaksonem, oraz dużymi metalowymi schowkami. Potem zrezygnowano z tych rozwiązań, z powodu cięcia kosztów w fabryce. Produkcję modelu zakończono w 1982 roku.


Dane techniczne:

typ silnika: 019
średnica cylindra: 38mm
skok tłoka: 44mm
pojemność skokowa: 49,8 ccm
moc nominalna: 2,5KM (1,84 kW)
obroty mocy nominalnej: 5200 obr./min.
cykl pracy: dwusuw z przepłukaniem zwrotnym
przełożenie całkowite: I bieg 36,6 ; II bieg 22,6 ; III bieg 16,07
ilośc oleju w skrzynce biegów: 0,5l
odbiór napędu: łańcuch rolkowy 1/2x4,8x112 ogniw, liczba zębów koła zdawczego z=13
instalacja elektryczna: napięcie 6V, prądnica prądu przemiennego o mocy 20W
kąt wyprzedzenia zapłonu: stały 27 stopni (3 mm przed GMP)
odstęp pomiędzy stykami przerywacza: 0,3-0,4 mm
świeca zapłonowa: gwint M14x1,25 ; wartość cieplna 260 (wg Bosch) lub F100 (wg Iskra)
paliwo: etylina 78, mieszana z olejem Lux 10, Lux DW lub Mixol S w stosunku 25:1


Inne:

szybkość maksymalna: 65 km/h
zużycie paliwa: ok.2,8l/100km
dopuszczalne obciążenie: 150kg
masa motoroweru przygotoanego do drogi: 63kg
pojemność zbiornika: 9l ( w tym 0,5l rezerwy)
wyposażenie dodatkowe: pompka, dzwonek, licznik, zestaw narzędzi

Na przestrzeni lat jednak zmieniały się wielkości schowków i wędrował brzęczyk. Pierwsze wersje miały też zabudowany przód, chromowane błotniki, wysoką głowicę, a także 3 tarczowe sprzęgło.



Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu

Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo

 

Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group :: Theme zoneCopper designed by yassineb.
Regulamin