Forum www.moto-live.forum.pl Strona Główna

FAQ Szukaj Użytkownicy Grupy Rejestracja Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zaloguj
 
Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu  Forum www.moto-live.forum.pl Strona Główna » Forumowa encyklopedia o wszystim co związane z Rometami / Motorowery
Autor Wiadomość
Matinek
Administrator



Dołączył: 03 Sty 2015
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Łowicz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 19:23, 09 Sty 2015

Romet Chart 210, 211 - jest najmłodszym i najnowocześniejszym motorower z rodziny Romet. Był produkowany w latach 1988-1994. W Charcie odmiennie niż w dotychczas produkowanych pojazdach zastosowano skonstruowane od nowa i specjalnie dla niego nie tylko silnik i ramę ale także większość innych zespołów i ich elementów. Był produkowany w dwóch odmianach: 210 i 211, różniących się między innymi zastosowaniem importowanych kół odlewanych ze stopu lekkiego Sachs. Nowoczesna sylwetka Charta i dobre tłumienie wstrząsów dzięki zastosowaniu hydraulicznych amortyzatorów zapewniają kierowcy wygodną pozycję i komfort jazdy. Wyposażono go także w lusterko wsteczne, kierunkowskazy oraz skuteczniejsze hamulce i elektroniczny zapłon. Chart to prawdopodobnie najlepszy projekt inżynierów z Rometa, jednak nie jest on tak bardzo popularny jak Ogar czy Komar. Chart spisuje się dobrze w każdych warunkach w terenie jak i na ulicy. Ze względu na swoją niezawodność i nowoczesność nazywany jest "polskim Simsonem".



Dane techniczne:

Silnik dwusuwowy chłodzony powietrzem typu 027 DEZAMET, o pojemności 49,8 cm³
Średnica cylindra - 38 mm
Skok tłoka - 44 mm
Moc/prędkość obrotowa - 2,0 kW (2,8 KM)/5800 obr/min.
Gaźnik - 14MC lub BING 1/14/206, z przysłoną rozruchową
Sprzęgło - 3-tarczowe mokre
Skrzynia biegów - 3-biegowa z nożną zmianą biegów
Paliwo - mieszanka etyliny 86 z olejem w stosunku 30:1
Instalacja elektryczna - iskrownik-prądnica typ 105 6 V - 25W
Cewka ładowania 6V - 1,4 A
Akumulator 6V - 10Ah
Zapłon - bezstykowy, elektroniczny moduł zapłonowy
Świeca zapłonowa - F-100 (Iskra)
Masa silnika (bez oleju) - 15 kg


Wymiary:

Długość całkowita - 1900 mm
Rozstaw osi - 1200 mm
Szerokość kierownicy - 685 mm
Wysokość kierownicy - 1100 mm
Masa w stanie suchym - 76 kg
Dopuszczalne obciążenie - 160 kg
Zużycie paliwa - 2,3 l/100 km
Pojemność zbiornika paliwa - 8,2 l (rezerwa 1 l)


Inne:

Zawieszenie przednie - widelec teleskopowy z tłumieniem hydraulicznym, skok 140 mm.
Zawieszenie tylne - wahacz z amortyzatorami tłumionymi hydraulicznie, skok 65 mm.
Ogumienie: przód - 17x2.25" tył - 17x2.75"


Oświetlenie:

przód - reflektor z żarówką BD-20d; 6V - 25/25W
tył - lampa tylna z żarówką dwuwłóknową BAY-15d/19 w tym:
światło tylne 6V - 5W,
światło stop 6V - 21W
Kierunkowskazy - żarówki BA-15s/19; 6V - 21W,przerywacz kierunkowskazów ME-2; 6V - 2x21W
Oświetlenie prędkościomierza - żarówka BA-9s; 6V - 2W
Sygnał dźwiękowy - 6V zasilany z akumulatora


Wyposażenie:

Pompka, licznik, sygnał dźwiękowy, zamek, lusterko, narzędzia



Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu

Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo

 

Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group :: Theme zoneCopper designed by yassineb.
Regulamin