Forum www.moto-live.forum.pl Strona Główna

FAQ Szukaj Użytkownicy Grupy Rejestracja Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zaloguj
 
Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu  Forum www.moto-live.forum.pl Strona Główna » Poradniki, schematy i instrukcje
Autor Wiadomość
Matinek
Administrator



Dołączył: 03 Sty 2015
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Łowicz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 16:35, 05 Sty 2015

Niektórzy pewnie dobrze znają odpowiedź na podane w temacie pytanie ale nie wszyscy. Postaram się więc wam przybliżyć co i jak trzeba robić aby nasze motocykle nie zostały uszkodzone.

Do polskich silników z Nowej Dęby (S38, 010, 017, 019,022, 023,025 i 027), dobrze jest lać olej LUX 10. Olej ten nie jest dobry ale nie jest zły, do rometów spokojnie wystarcza, w końcu taki był zalecany przez fabrykę. Jak kto woli może lać dzisiejsze oleje syntetyczne lub półsyntetyczne lecz nie jest to konieczne, osobiście nie zalecam ich chyba, że sprawdzone już przez kogoś bo różne cuda wychodzą z tymi olejami w rometach czy ogólnie motocyklach z PRL-U

Co do ilości oleju to w czasie docierania silnika robimy mieszankę 1:25 czyli 200ml oleju na 5l benzyny, natomiast dotarciu robimy mieszankę 1:30 czyli na 5l benzyny lejemy 167ml oleju.


W razie pytań proszę do mnie pisać. Mam nadzieje, ze pomogłem.
Pozdrawiam Very Happy[/list]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Matinek dnia Pon 16:46, 05 Sty 2015, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu

Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo

 

Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group :: Theme zoneCopper designed by yassineb.
Regulamin